HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Holland hétköznapok, avagy a valóság visszanyal

2012.06.24. 11:08 NorbNor

Sziasztok

Norbi egyik barátja Norbi(nem, nem lett skizoid a drágám, csak télleg így hívják és még a monogramjuk is ua:)) meglátogatott minket.... de ennek részletezése nem rám tartozik, hanem rá(juk:)) hiszen velük történtek a dolgok, én csak mint csendes szemlélődő húzódtam meg a sarokban(ha valaki ismer, ezt persze, úgy sem hiszi el, de ugye:))

Én elmentem Norbival(nem férj) bringázni, mert ő is(:)) nagy bringás és megmutattam neki a hágai piroslámpás negyedet és a nemfelkapott tengerpartot:) így megtudtam, hogy 50 euro egy menet, ami drágább az általam ismert magyar szolgáltatás áraknál:) bár én nem vagyok mérvadó, olyan ismerősöm meg nincs, aki ezt ténylegesen tudná:)

a srácok meccset néztek, mortal kombatoztak, várost néztek és ismerkedtek a holland mindennapokkal.. szerintem klasszul telt az a néhány nap, amíg Norbi itt volt, szóval a tanulság, így két látogató után:

a látogatók még mindig welkom:)

Norbi(nem férj) egy különlegesen kedves ajándékot is hagyott maga után: letöltöttem a google chrome-t tegnap este: eddig überfasza, van helyesírás ellenőrzés és automata fordító és mindjárt beugrik a monkey a vízbe, hogy a képbeillesztést hogyan szereti ez a program:)(ezt már a post végén írom.... ZSENIÁLIS oda tölti fel és úgy, ahogy akarom a képeket:))))

Egyébként elkezdődtek a munkás hétköznapok, ez már a valóság:) tényleg sokat dolgozom és mindig van mit tennem, aki ismer, tudja, hogy ez nekem tökfontos, viszont ezzel elkezdődik a "hibázhatok is valamiben" időszaka, és, hogy ne hibázzak az meg kb még fontosabb, mert stresszelek, szóval meglátjuk na... a második majom mára.... remélem nem stresszelem magam úgy, mint otthon, hiszen itt télleg nem stresszeli senki magát rajtam kívül, akkor meg én minek...

Ami pozitívum, hogy most kezdődnek a nyári szabadságolások, szóval sok fű nem nő, de legalább lesz időm pepecselni a munkával...

Viszont mea culpa.. nem tanulok hollandul.. valamit ki kell találnom, mert ez így nem pálya, de télleg nem t'om mikor... viszont sejtéseim már vannak..:)

nagyon szeretem a facebook-os játékokat(kikapcsol és ingyenes, szóval napi 30-40 percet elszötymörögtem mindig rajtuk) és már a 80%t letöröltem és disallowedba tettem... a maradék 20 meg alakul... szóval ehelyett tanulok.. 

a másik dolog meg a sport.. szerettem volna visszaszokni a futásra, de valami nem ok.. kb 10 perc utá, amikor rendesen bemelegedek a bal kezem és a jobb bokámon oldalt elkezd fájni... dr. Norbi szerint csak vmi ércucc, de orvossal távkonzultálva vmi kis cisztára gyanakszanak-(hajlamos vok rá, szóval tudom mit jelent, no para, de akkor is) szóval július 25-én meglátogatolok egy szuperorvost és meglátom:) addig marad a bringa, már 20-25 km megállás nélkül megy lazán úgy, hogy élvezem és ha megállnék menne ennyi vissza is( tudom nem nagy cucc, de csak 3 hónapja bringázom:))

az előző látogatónk Ági, nagyon jól fotóz( ugyanitt nála, remek kézi festésű selyemkendők eladók:)) tőle szemezgettem kettőt és sokat a következő postra, mert egy Hágát bemutató bejegyzésre készülök:))( ez a japán kertben készült, amikor ellátogattunk oda, szerintem olyan, mint egy festmény:))

DSC_0091.jpg

 

Ő pedig Norbi Delftben, kávézás közben:) szeretem ezt a képet:

DSC_0157.jpg

Mára röviden ennyit, legyetek jók és jó étvágyat a vasárnapi ebédhez....

Nóri

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr564607636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása