HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Holland mókaságok, beilleszkedés mi módra

2012.06.13. 18:56 NorbNor

hahó mindenki

hát beköltözni egy saját lakásba és önálló életet kezdeni nem is olyan egyszerű, még akkor sem, ha megvannak hozzá, az anyagi és a minden egyéb együtthatók, bár azért valljuk be így sokkal egyszerűbb, de el sem tudnám képzelni, hogy pénz nélkül külföldre jöjjek campelni és majd lesz valami, de valószínűleg azért van így mert nem vagyok elég tehetséges semmihez( és ezt most nem úgy kell érteni, hogy hú, most mi ez már, igen, sem nem jó szakember nem lennék annyira, hogy én legyek az első akit alkalmaz egy szakembereket alkalmazó cég, sem szuper 8 nyelven beszélő bölcsész-jogász sem vagyok, csak egy egyszerű ember, aki bemákolt egy jó kis melót holland földön) Pl, ami tetszik Norbiban, hogy most ő kitörni akar ebből és ezerszámra tanul hollandusul, szóval szerintem ő lesz az első leghamarabb megtanul hollandul és magyar csóka Hágában:)

engem meg egy csomó sikerélmény ér kint, be kell valljam nektek, a magyar munkamorállal( a pozitív végével:)) itt sikeres lehetsz. Kicsit odafigyelsz nagyon tudnak értékelni, én meg ilyen típus vagyok, hogy ez kell, szóval fasza kis hely ez nekem:)

nah, de back a költözéshez, egy gyönyörű helyen, egy kétemeletes apartmanház második emeletén vettük ki az álomkecónkat, aki akar bátran jöjjön mert van plusz szoba( lift nincs:)) a háziúr elvált a nejétől, a neje itt él a földszinti kecóban és érdekes módon a faszi itt szokott aludni:) iszonyat jó fej mindkettő, a nőt Cinnamon-nak hívják, de csak Cin:)) saját bevallása szerint a szülei nagyon be voltak szívva, amikor elnevezték, de Gras nem lehetett:P

jól berendezkedtünk, vettünk az IKEAban jóságokat( jó kis szék és asztal, szőnyeg a fürdőbe, két napot takarítottunk, Norbi egyesével cipelte fel a dobozokat.. de mostanra elmondhatjuk, hogy szépen belaktuk...)

Elkezdődött a foci EB, ami azt jelenti, hogy nekünk meg elkezdődtek az ünnepek:) márciusban van Norbi szülinapja, de a megismerkedésünk, az eljegyzésünk, mindkettőnk névnapja, szülinapom, házassági évforduló, most van nyáron, szept végével bezárólag, szóval tudunk mindig ünnepelni valamit, néha azt, hogy nem ünneplünk semmit:)

idén van a megismerkedésünk 10. évfordulója és ha belegondolok mennyi mindent átéltünk azóta... talán pár dolgot hagytunk is elmenni magunk mellett, amit nem kellett volna, de most, így itt ülve a gép előtt, úgy érzem, hogy jól csináltuk eddig a jóban-rosszban, meg stb... dolgot... és nem is emlékszem semmi egetverőre, amit másképp csinálnék... még mindig reggelig dumálnék azzal a sráccal a töröknél, akivel előző este ismerkedtem meg és akinek még mindig díjnyertes a feneke:))

Kicsit kezdek fáradni, elindultak a projektjeim és ezerrel koncentrálok, hogy jól menjen és most kezd kiütközni, hogy két vée nem voltam igazi szabin, nagyon várom már a nyaralást, azt is, hogy hazamenjünk július 20án, jó lesz látni mindenkit:)

 Itt, amikor megérkeztünk, kaptunk egy BSN számot(helyi adó, TAJ, és szig szám egyben:))és akkor beírták a cég címét, mint elérhetőség, most, hogy beköltöztünk, állandó címként regisztrálták ezt.. mindez abból állt, hogy odamentünk egy ablakhoz  városházán és mondtuk, hogy elköltöztünk és ez az új címünk:) és elhitték, regisztrálták és mondták, hogy enjoy:)

mondom de értesítés, pöcsétes papír, anyámkínja.. aszonták akkor kellene, hogyha másik városba költöznél, de mivel itt maradtál a mi kutyánk kölykét nem szívatjuk ilyesmivel:)

menetközben el kell mondja, hogy blog.hu-n új motor van, hát ez egy finoman szólva is ügyetlen találmány, a régebbi jobb volt, nem is értem.. de lehet csak konzervnaív vagyok, de akkor is, nehezen kezelem....képet exploreren nem enged beszúrni, ha beszúr egyet mindig a post elejére, sosem oda, ahová szánom és ráncigálnom kell össze-vissza... ami által elméreteződik... a szöveg az nem alatta, hanem mellette jelenik meg a  képnek...most, hogy ezt leírtam rá is jöttem, hogy eddig nem mentett ez a szösz:) szóval save:)

itt is megírom, hátha valaki rácuppan:)

most csináltatjuk a forgalmit, szóval rendben lesz, ha vkit érdekel az autó vagy tud olyat, azt értékelnénk.. mivel télleg el akarjuk adni, mert nem használjuk, csak áll majd két hónapja... ezért lementünk az árral és ami itt van még az is alkuképes:) no nem nagyon....

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.7_cdti_enjoy-5835670

gondoltam megmutatom nektek, hogy mit növesztettem, május óta.. akkor anyuékkal voltunk abban a csudaszép kertben(Keukenhof:)) és vettem egy hagymát... nos ez lett belőle:

 

 virág.jpg

 Legyetek jók:)

Nóri

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr804586269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amanoba/Poolman 2012.06.20. 08:37:22

Na csak miattatok regeltem egy indapass-t, hogy ide tudjak kommentelni, és ne csak az fb-re. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha ti is átköltöznétek a blogster.hu-ra és akkor a gmailesek alapból írkálhatnának egyszerűen :D :D
Tudom, ez nem kívánságműsor... :P
Minden jót Nektek és várjuk a következő bejelentkezést.
(Kacsacsaládról a kereszteződésben nincs esetleg fotó?) :-))

NorbNor 2012.06.24. 11:33:49

köszönjük:) sokan nem használnak FBot és ezt adtuk meg már az elején:) és most már google chrome-mal egyszerűbb a kezelés is:) (féltem szüttyögni a hátizsákkal a forgalom kellős közepén:() de rá kellene már jönnöm, hogy ezért nem dudálna le senki:)) max lecsengetne a bringás...
süti beállítások módosítása