HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Hollandia magyar szemmel IV és egyéb történések:)

2012.08.02. 20:39 NorbNor

no, hát nem gondoltam volna, de rájöttem, hogy kimaradt egy kis post...

amolyan, ami kimaradt és eszembe jutott menet közben:) és ehhez kapcsolódóan még az elején említettem, hogy minden sztereotípia élni látszik, amit hallottunk a hollandokról.. nos egy megdőlt és ez nagyon fontos a jövőnk szempontjából:)

mégpedig az, ha észreveszik rajtad, hogy nem vagy holland akarhatsz te bárhogy hollandul nyökögni, átváltanak angolra.. NOS NEM... de ezt nem negatívan értem, hanem látják rajtad, hogy a plankton erőlködik hollandul, hát segítenek.. lassan és szépen, de hollandul válaszol:)

na de vissza a bemutatóhoz.. amikor leszálltunk a Schipol reptéren Norbit egy csomó új élmény fogadta, mert még nem volt Hollandiában.. pl az, hogy amikor kiment a reptér elé cigizni, megcsapta a fűszag:)

Mi Hágában élünk, annak is a szebbik negyedében, közel a tengerparthoz.,most néhány érdekes adat ehhez a városhoz: Hága a béke és az Igazságosság városa, itt székel a kormány és ha itthon van a királynő is:) a város fele idegen és több mint 131 nemzetközi szervezetnek van vmilyen kötődése ide.. és ami a legszebb, hogy a város egyharmada zöld:) 

van egy jóhírű egyetem is, mint Hollandiában még néhány... (Leiden, Rotterdam, Groningen), érdekes, hogy itt az egyetemek topikok szerint vannak városokra bontva(nem szigorúan, de azért, ha valaki mondjuk építészmérnök akar lenni az pl.Delftben tanul:)

azért szar alakok mindenhol vannak, ez itt történt a házunk előtt, még látta is Norbi a teraszról a csődületet...egy 13 éves kimókusvirág meghalt a kórházban egy cserbenhagyásos baleset után, majd az autót nem messze megtalálták, amelynek a s tulaja egy 20éves kiscsóka pont akkor jelentette be a lopást....

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/32-ongevallen/13041-fietser-13-zwaar-gewond-na-aanrijding

Hollandia nemzeti sportja a foci mellett a gyeplabda... kb minden gyerek ütővel születik és vidéken egymást érik hétvégente a gyeplabda versenyek:). a gyeplabda  a 2. legkedveltebb sportág Hollandiában:) szóval az olimpián éljen a holland női gyeplabda válogatott is

annyira nyár van és annyi minden történt, hogy ajjaj, 

voltunk otthon, találkoztunk barátokkal és eközben kellett rájönnöm, hogy gonosz vagyok, voltam MR vizsgálaton, mint a Dr Houseban, itt voltak a keresztlányomék, most indulunk Törökországba nyaralni....és most van az olimpia és Pepe megcsinálta a Ironmant és én sírtam:) egy csomóan azt írták neki, hogy húúú, nem gondoltam volna és ilyenek:) amit nem értek, mert hát én meg igen, tudtam az első naptól, hogy meglesz:) Mili nősül, Luigi keresztapa(muhaha, amolyan olaszos:P)))) minden történik...

de minderről most nem írok, hanem megígértem magamnak, hogy a nyaralás alatt mindig fogok valamennyit írni és behozom a lemaradást:)

szépestét

Nóri

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr504635845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kirunews 2012.10.19. 13:01:58

Mióta le akarom írni: a gyermekeim abba az iskolába járnak, ahol a srác tanult, majdnem minden nap ott megyünk el ahol elütötték, mindig van ott virág, feliratok, rajzok. Megrendítő.
süti beállítások módosítása