HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

frissen, fitten újra itt:)

2012.05.08. 21:08 NorbNor

helló népek,

üdv újra itt, remélem még nem hagyott ki mindenki csak mert lustultunk, de hát kell ilyen is és nem mindennap történik valami, illetve mindennap történik valami csak nem biztos, hogy olyan, amit el is akartok olvasni vagy ha el is akarnátok akkor lehet, hogy nem kellene:)

ezután a remekbe szabott kis filozófiai és éteri magasságokban leledző bevezetés után vágjunk a közepébe...

ma történt velem, hogy egy kolléganőm, akit kéthónapja ismerek és egy hónap múlva elmegy az osztályunktól kitalálta, hogy menjünk el a japán kertbe ebédelni, mert az szép és így szeretne köszönetet mondani, hogy én jó fej voltam...mondom akkor az is maradok és elmentem.. hát az egy csoda..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bocs, a képek minőségéért, de telefonnal készültek, de itt vannak gyönyörűbbnél gyönyörűbb képek... nem vagyok egy zöldségbarát, de ez fantasztikus...

http://www.thehaguephotojournal.com/japanese-garden-clingendael-estate-hague/

mindenkinek ajánlom, aki erre jár és a nyitvatartási időben érkezik, hogy nézze meg..tényleg tiszta Japánérzésed lesz:)

visszafelé egy jólfésült cica hozzánk csapódott és simult a lábamhoz és követett minket, nos miután nem akartam hazahozni, megnéztem a nyakát és benne volt egy kapszulában a tulaj neve, akit felhívtam és kiderült, hogy egy egy utcával odébb lakó francia volt.. ott álltam Hága közepén egy taiwani lánnyal magyarként és angolul dumáltam egy franciával a perzsa macskájáról.. annyira vicces volt, hogy hangosan felröhögtem és elmondtam nekik és elkezdtek nevetni, hogy nekik is ez jutott az eszükbe csak nem mertek röhögni rajta:)

másik nyelvi viccesség még lakáskeresés alatt történt, amikor is ismerve a holland szabályokat( ha kimondod szóban, hogy tetszik a lakás és szeretnéd kibérelni az szerződéskötésnek minősül:)) és ezért megegyeztünk Norbival, nehogy elszóljuk magunkat magyarul fogunk beszélni.. mikor ott voltunk egy-egy lakásban mindig elmondtuk angolul, hogy és akkor elnézést mert mi itten mostantól magyarul fogunk dumálni....erre első helyen Norbi kuuurva hangosan felröhögött, mondom mi van.. erre Norbi.. " ezt most pont úgy mondtad mint Sollozzo a Keresztapában az étteremben mielőtt megöli Michael, hogy " mostantól olaszul beszélünk Mikeyval"..."

nem is tudom mit gondolhattak rólunk ahogy vihogunk mint a tizenévesek...

Holnap megyünk kijelentkezni Magyarhonból... mostantól hivatalos, se TAJ szám(azt anyám intézte ma), se állandó lakcím...

furcsa lesz, mert a lakcímkártyánkon annyi fog állni, hogy lakcím: külföld:) ez azért is kell majd, mert ha esetleg vennénk itt autót, akkor ezerrel be kell tudnunk bizonyítani a rendőrnek, hogy tényleg itt lakunk... ld lenti link.. érdekes... 

http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2012/05/07/nyilt_level_rogan_antalnak/

nem politizálok, mert részben jogosnak tartottam a törvényt, de többen mondták, hogy félnek hazamenni autóval emiatt, mert havernak/rokonnak/barátnak vették le rendszámát...

másik utazással kapcsolatos sztori, hogy a főnököm megkérdezte csapatmegbeszélésen, hogy ki vállal EUn kívüli utazást, mert ki kellene segíteni egy társosztályt..én persze egyből rávágtam, hogy háhogyaviharba ne:) majd megkaptuk a listát, ami vonzón úgy kezdődött, hogy Dél Afrika, Kanada.. majd folytatódott... Kazahsztán, Irak...:) hát vakartam a fejem.. de fene tudja, azért remélem nem lövik szét a seggem, ha esetleg menni kell:)

mára ennyit, mert Norbi lassan hazaér hollandról és kell valamit enni kapnia:)

szépestét

Nóri

PS: néhány kép búcsúzóul, amiket most leltem a telefonomon:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fenti három kép még Párizs mellett készült, az impresszionisták egyik kedvenc gyűjtőhelyén. Néhány festményről ismerős lehet Renoir korában az impresszionisták elmentek a Szajna partjára festeni és kedvelt helyük volt a Fournaise ház is Chatouban, ahol összegyűltek partizni:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ez egy vicces szobor, egyik séta alatt lőttem, amikor felállították.. jobbra a háttérben, nagyonmessze:) az ideiglenes kecónk:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr654497039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása