HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Welkom bij ons:)

2012.11.12. 19:49 NorbNor

Valahol ott hagytam abba, hogy 1222en volt az Aranybulla...:-)

 no de ne menjünk ennyire vissza az időben:) a unokaöcsémék miután mi otthon voltunk meglátogattak minket Hágában. Az otthoni nyári látogatás elég kellemesre sikerült, a legemlékezetesebb momentum, amikor egy baráti pár hölgytagja kedvesen megjegyezte, hogy milyen durva, hogy köztünk Norbival az elmúlt 10 évben nem volt downswing... és amikor kijavítottam, hogy dehogynem, bár igaz, hogy néhány óránál nem tartott tovább sosem, meglepődött (Norbi véleményét még nem tudom:).

Utána tehát hazajöttünk és a két fiatallal elmentünk ide-oda itt Hágában és mielőtt hazarepültek megnéztük Amszterdamot is. A nyaralást tőlünk kapták, kvázi mint egy karácsony-szülinap-ballagás egy évre előre kombót, ami figyelembe véve, hogy a nagyobbik testvér most 18 és érettségizik, szerintem klassz ajándék...

 mai 35 010.JPG

vicces volt, amikor a kismókust betámadta egy kb 16 éves feka kiscsóka Amszterdamban, hogy sorry bro' de nem vinnél be egy coffee shopba, mert én még kicsi vok... ő persze meg rettenetesen büszke volt a felkérés hallatán:) 

nah, hazamentek rendben, utána pedig a nyár folytatásaként elvetődtünk Törökországba pihizni. Immáron ez volt a 2. nyaralásunk arrafelé, nos most sem csalódtunk, igaz annyira fáradt voltam, hogy kb egy dologra vágytam: pusztulni a medence partján és olvasni...

És itt ünnepeltem a szülinapom.. Nos Norbi egy meglepi szülinapi bulit szervezett, ami komolyan meglepett, bár tökre ezt akartam, de nem hittem, hogy meglep:) mert ő ritkán meglepős, mondjuk akkor cukin:)nyaralas1 007.JPG

nyaralas 008.JPG

 nos ennek eleget is tettem, majd hazaérkezve azon kaptam magam, hogy beindultak a projektjeim és utazom, Prága, aztán megint haza Pestre, félig meló-félig szabadság, majd megint Prága, megint Pest és Marseille, és itt el is érkeztünk a jelenbe, amikor is a főnököm épp megszüli a gyermekét, és készülünk a karácsonyra...

illetve itt a mikulásra, mivel itt, ami az igazán nagy szám az a mikulás, aki november 17én érkezik hajón Spanyolországból és december 5én dobbant vissza Fekete Péterrel együtt, aki a segítője...

itt már mindenki Miki lázban ég:)

http://en.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

részemről még kicsit képlékeny, hogy miért is ekkora hype erre, de ugye a hollandok nagyon csipázzák.

 Norbinak volt egy pocsék időszaka szeptemberben amikor hazajöttünk Magyarországról és ennek következtében én is belemerültem az önsajnálatba kb egy hétre, amitől teljesen tiltre mentünk mindketten és alig bírtuk kirángatni a másikat belőle...

nyaralas1 012.JPG

nem tudtam hová tenni, épp úgy döntött, hogy  nincs jól:) mindketten kicsit lebetegedtünk fizikálisan is, szóval pocsék időszak volt, de hála Istennek kikecmeregtünk belőle.. Remélem, nem mostanában jön ránk ilyesmi:) mert pocsék volt...

Még mindig várok a kulturális sokkra, ami a 3. hónaptól volt beígérve, de nem jön, én továbbra is istenien érzem magam.. mondjuk most már a választ is tudom: a hollandok unalmasak... állítólag, szóval tuti azért nem ér sokk, mert én is unalmas vok...

jó-jó, nem kellenek a bókok, t'om, hogy zseniális a humorom és roppant okos vagyok, meg elbűvölő, de mégiscsak alapvetőn unalmasan-kedvesen otthonülő:) és várom, hogy mi lesz a Miki puttonyában:)

Karácsonykor hazamegyünk néhány napra, azaz majdhogynem két hétre, egy hetet az otthoni irodából fogok dolgozni, amit várok már és elmegyek a céges karácsonyi partira is, ami remélem jó lesz:).

 Bevackolom magam Pesten, Norbit kilövöm anyóshoz pár napra ( mert ezt már jól kitaláltuk és Norbi tökaranyosan elfogadja, hogy én nem vagyok egy igazán family girl és engedi, hogy a magam útját járjam...- mondjuk amikor összekerültünk, akkor a deal része volt, hogy nekem senki ( még a saját) rokonaimat sem kell elfogadnom 48+ óránál tovább egy légtérben, mivel annyira botrányosan gonosz természetem van, hogy csak azt vagyok hajlandó hosszútávon elviselni, akit kedvelek:))

 Év végéig még jön hozzánk Luigi és egy kedves baráti házaspár (Szösz és Dia) is tiszteletét teszi nálunk, együtt bevesszük Hágát és a helyi nevezetességeket:) Mondjuk Szöszné, Dia már Groningent is ismeri, szóval remélem, hogy legalább a téli tenger új lesz neki:))

Elmegyünk velük a Crazy Pianosba, ami a leghíresebb holland szórakozóhelyek egyike

http://www.crazypianos.com/

igazi helyi látványosság:) és Luiginak meg megmutatom, hogy milyen bringázni a holland piroslámpás negyed körül:)

Amikor otthon leszünk lesz már egy Zappás találkozó december 18án is és tuti sikerül találkoznom néhány kastlis kortársammal is december 22én, szóval, elég mozgalmasnak ígérkezik a december:)

és, hogy miért nem írtam eddig? Összeesküvés elméletek helyett: szimpla lustaságból:)) nos most visszatértem és megnézem mi lesz belőle... ismét... szóval Hollandia 2. felvonás csapóóóó indul...

Nóri

PS: mivel elég sokmindent csak érintettem remélem motiválom a Zuram egy kis blogírásra:)))

 PS2: Gratula Skaci és Dezső a kicsi Mátéhoz...:) óriási élmény lehet:)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr124903959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fd 2012.11.16. 21:15:20

eccerü. kisnorbnort a pociba, és egy év múlva elhussan az unalom rövid 20-25 évre :D
süti beállítások módosítása