HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

az utolsó két nap dióhéjban

2013.08.28. 21:12 NorbNor

Tegnap 1600tól a következő dolgok történtek:

Elmentünk bölcsi-napközi nézőbe, érdekes, amikor felnőtt fejjel elmentem a bölcsődémbe taszító volt a szag, nem-nem illat, hanem szag. Nem tudom mi a magyar standard (gondolom nincs messze egyik országtól sem) de itt a piciknél (9 hetestől - amíg nem jár) 3-4 babára jut egy dada es felette 5-7 az arány, pedig mondjuk en fordítva gondolnám, hogy amikor jön-megy, akkor több figyelem kell

1.5 eves kortól tanítják a WCre őket es kétéves koruktól angolra, van háziorvosuk es mindenki képzett elsősegélynyújtó es évente háromszor van kiürítési gyakorlat, amit mindenki tud, mert amikor tűz van, a nevelők egy dalt kezednek elénekelni es arra ki kell vonulni a gyülekezési pontra

MINDEN gyereknek saját ágya van, 124 fele tápszer es cucc van, de ha kell vmi extra, akkor sem kell vinni, mert ok szerzik be, reggel hét es este hét között vannak ott

Capture_1.PNG

Ma voltunk kórházba vizsgálaton, a doki elröhögte magát, hogy a gyerek tuti búgócsiga lesz, mert pörgött egyfolytában. 

Eddigi mínuszok:

Lelki terror az első négy hónapban

Eddigi pluszok:

Zuzmó létezése,

Alacsony vérnyomás (az eddigi 130/90 ről most beálltam 120/70-80ra)

Az előző inzulinrezisztencia +diab 2 eltűntek, most mintha egy 18 éves kosárlabdázó eredményeit vizsgálná a doki

Egy dolgot már rég le akartam írni, sokan zrikáltak privátban is, hogy bringa, meg heti két-három edzés.

(érdekes nem a férfiak, szerintem ok úgy vannak vele, hogy ha valaki a sovány lányokat szereti, az a saját terhes feleseget, találja vonzónak, aki meg engem, az így is úgyis szeret:))

Ha valaki sosem volt sovány es mindig csak küzdött a súlyával, nos, annak a terhesség tudata NEM folyamatos LEÁNYÁLOM

Azzal kell megküzdenie, hogy nő mindene es szeretne, hiszen kurva jó érzés terhesnek lenni, de azt is tudja, hogy nem lesz szebb (a saját szemében)

Nekem Norbi sokat segít elfogadni, de igenis engem boldoggá tesz a tudat, hogy nem híztam meg es hogy a hatodik hónapban meg kibírok egy spinning maratont:)

Azt is el tudom képzelni, ha valaki világ életében bombanő volt, annak fura a cseresznyemag a hasában es küzd azért, hogy mihamarabb szép lehessen megint, mert ő úgy szereti magát

Jelen pillanatban csak a saját szemszögemből tudom leírni, de nem hiszem, hogy egyedül vagyok vele, nah

és nem félek, hogy bömbölni fog 24/7, mert hiszek abban, hogy sok minden rajtunk múlik. Lehet egy idegbeteget nevelni és gondolom, vannak eszközök hosszútávon arra, hogy picit orientáld a törpét, ha meg nem, akkor van saját szobája

Tudom, hogy Norbi a világ legszuperebb apukája lesz, mert kb. ugyanakkor tud majd aludni, kelni és enni, mint Zuzmó.

Egy hét múlva otthon vagyunk, és már nagyon várom, most kiderült, hogy lehet, hogy egyszer még el kellene repülnöm Svájcba… lehet kihagyom

ha vki furcsa dolgot olvas, ne ijedjen meg, mert ékezetmentes gépen írtam és helyesírás javítóval kúsztam át a szövegen:) ezért nem is lett hosszabb

szép estét

Nóri

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr975482587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása