HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Norbi is back

2012.06.30. 20:16 NorbNor

na hello nép!

Huh, most látom h már olyan rég írtam h nem is emlékszem mi is volt az utolsó posztom lényege (már ha volt egyáltalán hihihi). Inkább pontokba foglalva írok pár gondolatot, mert ha csak úgy belekezdenék nem tartana sehová az írásom.

 

Kecó

 

mint írtam anno beköltöztünk sikeresen. Nos itt semmi extra történés nincs, kezdjük az új otthont megszokni, vagyis mondjuk én  már kurvára meg is szoktam:-) minden csilli, belaktuk teljesen:-)

Kicsit mondjuk furcsa megszokni az új ágyat, mert egy kicsit puhább mint az előző volt , ill. ami hiperfurcsa h van kandallónk kürtővel a tetőre, és a kéményben a tetőn tuti vmi sirálycsalád lakik mert sokszor hallani tök „közelről” a nappaliban ahogyan fészkelődnek ill. „sikoltoznak” lol.

Először mikor ezt a hangot hallottam totál beszartam és csak bazi óvatosan mertem bejönni a nappaliba mert azt hittem h berepült egy sirály vagy lejött a kéményből a gonosz v valami ilyesmi mindegy először este éjfél felé mikor totál kussban netezel és semmi zörrenés meg hang nincs akkor azért be lehet szarni ha meghallod h valami kárál meg mocorog tőled 50cm-re a kandalló lyukban:-DD nyeheehe.


Norbi from Hungary


kis ugrás az időben. 1,5 hete meglátogatott az egyik barátom (és volt kollégám, mikor még dolgoztam lol) Hungary-ból. Na ennek persze nagyon örültem. Szerintem minden faszára sikerült sokat röhögtünk régi sztorikon, meg sokat  khmmmm „dohányoztunk” esténként és néztük bamba fejjel az eb meccseket meg megettünk közben 2 kiló csipszet:-)))

persze napközben kirándulgattunk is persze megmutogattam neki a főbb látnivalókat hágában pl. a parlament, a peace palace, a belváros, a tengerpart, a piros lámpás negyed .. tehát csak a fontosakat és ami az időnkbe ill az ő rövid itt-tartózkodási idejébe belefért:-D


szal nagyon jól sikerült nagyon fasza volt h kijött meglátogatni, mondtam is neki h jöhetne többször, mert hiányoznak a „férfi pletykálkodások” meg marhulások:-)) na mindegy. Jó volt ez a lényeg. Nórival mindig elmentek biciklizni, így talán kicsit többet is meg tudtunk neki mutatni a közvetlen lakhelyünkből. Persze én is mentem volna velük de sajnos csak 2 bicikli van így kénytelen voltam otthon  maradni és pihenni...:-)

 

Mindennapok

 

semmi extra. Jah igen, sikerült hála az égnek eladni Magyarországon a kocsinkat( ami érdekes, hogy innen a blogról kapott kedvet valaki, reméljük nekik is olyan fasza lesz és beválik) így most megint faszán vagyunk anyagilag, mert a korábbi megtakarításunk eléggé leapadt az augusztusi nyaralási költség, utazások, stb... és a lakásbérlés beindulása miatt (ugye eddig ingyen laktunk, most már nekünk kell fizetni ill. induláskor 3 hónapi bért kellett kipengetni...)

szal most minden fasza.


Július végén megyünk haza, ez is már  közel van. Utána megyünk nyaralni Törökországba 10 napra ezt is várom már mint állat:-) Nóri szerencsére élvezi a munkáját, jól kijön mindenkivel és ahogyan meséli/érzi őt is megszerették és egyre jobban elismerik. Nekem is (koppkopp) újra jól megy a póker (8bb/100-al hasítok 20k hand után:-) azaz elmondhatjuk h MINDEN FASZA. De tényleg. Éppen azon gondolkodtunk h mikor voltunk utoljára ennyire gondtalanul boldogok(mindig túráztattuk magunkat valamin, most is lehetne tuti valamin, de minek... egyszerűen nem tudok mit mondani ami szar per pill. velünk lenne. Úgy érzem teljes az életünk. Azért ez szomorú bazzeg:-)))

pl. sosem csináltunk még ilyet, de ma bringára pattantunk és kiszaladtunk az IKEAba:)

ez egy röpke 35 km-es túra volt, mert eltévedtünk hazafelé jövet, így a két lapostányér megvásárlásáért igazán megharcoltunk(mondanom sem kell, hogy kettőnk közül ki akart menni:)) de ugye mindent a családi békéért:P)

nah ennyit mára majd még jelentkezem

norbi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr144621279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása