HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Történések ez+az by Norbi

2012.06.05. 08:55 NorbNor

Nah, jó régen írtam, ideje összegezni mi is történt az utóbbi pár hétben.

Szóval, Nóri korábbi bejegyzéseit kicsit kiegészítve az alábbiak történtek velünk. Májusban meglátogattak anyuék (anyu+ Nóri anyu:-)). Jól sikerült az egész, voltunk itt-ott kirándulgatni.

A cég biztosított bérautót és azzal nyomultunk ide oda. A kocsi egy kombi volvlo v50-es volt, kemény 1000 km-el, tehát eléggé le volt pukkanva:-)) hehe, fullextrás kocsi volt, bőr belső tolatóradar, gps stbstb. eléggé jó volt vele csapatni, már amennyire hollandiában lehet csapatni.. tekintve h még az autópályákon is kb mindenhol buzi korlátozások vannak érvényben 80km és 100km korlátozásokkal. Ezen persze azonnal felkúrtam magam, h bazeg alattam van egy min. 150 LE-ős kocsi és nem tudok vele normálisan menni bazeg. Kibaszott kiakasztó h pl. Hága és Amsztedram között 6 sávos az autópálya, tükörsima, és a 50km-es távolság kb. 80%-án 80km-el lehet csak menni EZMI??? WTF?? és az hagyján h ki van rakva a tábla mert kb ezt otthon is leszarom:-)) de itt 5 km-erenként mindenhol ott figyel a kameracontroll... amit azért nehéz kikerülni eheh, a másik h az még fasza lenne ha "csak" ez a buzi kamera lenne, mert a kamerák előtt a gps besípol és ilyenkor jön a rutin meg az évek h 150-ről bevészfékezek a kameráknál és utána csapatja az ember tovább.-)) de ezeknél a buziknál:-) olyan a kamerakontroll h a két végpont között sebesség átlagot is számlál a rendszer azaz megnézi h az adott szakaszt mennyi idő alatt tetted meg és elosztja a távolsággal azaz nem érdemes izmozni h nem tartod be a sebességet mert utólag a 200+ eur bünti lehet tud fájni... nyehehehe.

namindegy szépen nyugiban odaértünk persze mindenhova. Tekintve h a városokban meg 50el lehet menni és ezer gyíkarc kerékpáros meg megy körülötted ezerrel elöl-hátul-oldalt leszarva minden táblát kb., nem is érdemes nyomatni, mert kurvára kell figyelni h el ne trafáld vagyis meg ne lökd véletlenül valamelyiket : -)). Szal anyuékkal minden fasza volt, kirándultunk Rotterdamban, voltunk a Keukenhof-ban (tulipánváros, vagyis kertészet erről nóri írt) stb. shoppingoltak Hága belvárosában stbstb sétálgattunk a tengerparton szal tényleg minden csilli volt.

nah, ennyit erről. Utána héten , mivel még volt nálunk kocsi gondoltuk kiránduljunk mi is egyet, elmentünk megnézni a "gátat" ez elég kemény és tényleg monumentális "valami", akit érdekel itt bővebben olvasható mi is ez:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Afsluitdijk 

utána meg nyomultunk tovább Groningenbe, gondoltuk kocsi nélkül úgysem egyhamar fogunk ide északra elmenni:-) akkor meg imért ne? Nah groningen nem egy nagy vasziszdasz, semmi extra, persze szép meg minden de tényleg semmi extra, egy tök nyugis "kisváros" . Nah ez tényleg úgy nézett ki , mint győr vasárnap délután, a belvárosban ültek a népek kávézgatva, két utcával beljebb meg egy lélek nem volt. Itt szerencsésen megtaláltuk a piroslámpás utcát is:-) persze én azonnal mondtam nórinak h menjünk mert nem érdekel, meg amúgy sem tudom mi ez az egész:-)). Utánam meg bementünk vmi menő múzeumba (ha már arra jártunk lol) ez meg vmi egész fura múzeum volt, mert a fele kb ruhákkal volt tele, mármint divatmodell ruházattal,ami  kierült a korábbi évek csúcs "haut couture" darabjai voltak. A beugró ide 25 eur volt, ami kb nevetségesen kurvamagas ár ide.., de szerencsére korábbról rendeltünk éves múzeumkártyát, ami miatt ingyen bemehettünk:-) mondjuk az is igaz h kb ezért mentünk csak be.-) meg persze azért mert bent van ingyen budi és már nagyon kellett... nyihihi, szal röviden összefoglalva: groningenig senki se jöjjön el emiatt a múzeum miatt nyihihi. Nah ennyi volt az aznapi nap, utána nyoultunk haza még útközben vacsizni megálltunk és ennyi. Ja még a vacsinál fasza volt, mindketten örömmel láttuk meg az étlapon h van rántott hús, azaz Wienershnitzel, nah be is rendeltük, és sikeresen megállapítottuk h a hollandok még nem jártak bécsben:-)) mert h ott ezen a néven tuti nem azt kapják enni, mint itt ezt mi nyihihi, namind1 azért ehető volt..

A következő napokban hetekben, ami említésre méltó:

uhh tök fasza volt múlt hétvégén bazzeg olyan meleg lett,mint az állat.. ittpersze holland viszonyok közötti melegre gondolok, azzz 20-25 fok, de mivel ott vagy a tengerparton és felhő nélkül tűz a nap ezerrel ezt kb 40 foknak érzed.. persze gyík holland módra azonnal szarrá is égtem a hófehér hab testecskémmel, de leszarom (azóta már szerencsésen le is hámlottam). Mindegy nyomultunk azonnal a bíícsre, és mivel láttam h egy két madár holland fürdik, meg ezer fok volt gondoltam én is megmártózom a tengerben.. hááát odamentem és kb szarráfagytam benne mikor megmerítettem a lábam bokáig. Kicsit ki is akadtam h messzíről láttam ott fürdeni a majmokat,én meg itt téblábolok csak                  bokáig mártózva benne, mint egy nyominger turista :-)) és így is szarráfagytam itt benne, na eze elmélkedve jól felkúrtam magam és minden mindegy  alapon gondoltam tökös vagyok és bemegyek én is szal "befutottam" lesz ami lesz módon és...

 

 

 

...

 

na ezt a szívem csinálta mikor elmerültem a habokban.. szerintem megfagytam pár másodpercre és tuti a szívem is kihagyott pár ütemet. KIBEB*TT HIDEG  volt.. most már tudom mit érezhetett Schirilla György a Dunában bazeg:-DDD na mindegy, fasza volt de azért nem  az a  "még labdázgatok fél órát fincsi a víz mama" klímájú volt a tenger sajnos. de legalább elmondhattam h már fürödtem idén a a beachen bazzeg:-)

A másik "fontosabb" történés a költözésünk, erről majd holnap v holnapután bővebben is írok. Annyi csak röviden h (koppkoppkopp) szerencsésen lezajlott és elfoglaltuk az új kecót:-)

nah ennyi mára,legyetek rosszak pápá

norbi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr474566287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása