HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

ezt el sem hiszem:)

2013.07.26. 20:52 NorbNor

Ott hagytam abba, hogy novemberben vagyunk:) jött a tél és nem is tudom, hogy mire készültünk arra mindenképpen, hogy Luigi és élete értelme (pre még így neveztem:)) meglátogatnak minket,

Az ember, amikor a barátja barátnőjét megismeri mindig fenntartással kezeli, hiszen a barátjának akar jótJ és nem nagyon gondolkodik, hogy vajon a másik fél mit érez, nos, mi a második napon leléptünk bulizni Kátyával, aki azóta Luiginé és a leendő keresztgyermekem anyukája… iszonyatosan boldog vagyok, hogy boldogok, még baráti szempontból van egy call-om, remélem azt is sikeresen abszolválom belátható határidőn belülJ

jött a karácsony és a szilveszter, amikor még nem is tudtuk, hogy milyen év vár ránk, a karácsonyt otthon töltöttük.

Számomra a hazamenetelek mindig elég ambivalensek, a barátok miatt imádok otthon lenni-mindig élvezet látni őket és végre , de pl most karácsonykor nem volt autónk és a tesóm, arra nem volt képes, hogy egy napra feljöjjön Pestre a gyerekekkel... A gyerek meg nem fog magától megmozdulni…  a két anyukánk… nos az más lapra tartozik, sajnálom őket mert mindkettő magányos, de egy gyereket nem azért szülünk meg, hogy később egy esetleges magány idején kárpótoljon minket… segítsen és legyen ott, de legyen saját élete. Anyám ezt egy kicsit(nagyon) jobban viseli, de evvan

Év elején elkezdtem készülni egy kis 10 km-es futásra, Norbi pedig január elsején megfürdött a kétfokos tengerben 4200 másik őrülttel:) én pedig sikeresen abszolváltam a futást március 10én, és szakmailag kitűnő évet zártam, először mindenki azt mondta, hogy belső váltáskor( amikor előléptetést kapsz és külföldi lehetőséget) ne számolj nagy dologra jutalomkor.. nos a csapatunkból a legmagasabb jutalmat kaptam egy adag részvénycsomaggal megspékelve( nem egy Csányi méret, de ilyet kevesen kapnak:))…majd április egytől előléptettek. Nagyon jó érzés, hogy nem buktam el. És ekkor megérkezett két újságíró zseni barátnőm Magyarországról és remek napokat töltöttük együtt, Kriszta említette, hogy milyen vicces mostanában mindenki teherbe esik körülötte, Ed meg csak nevetett…

és tényleg, ittlétük alatt sikeresen abszolválta Norbi, még a húsvéti hazamenetel előtt a hogyan ejtsük teherbe a nejünket akciót:-)

amikor húsvétkor otthon voltunk már tudtam, hogy valszeg egy kis alien nő bennem, amikor is futás közben Zuglóban elestem és kitört néhány fogam, a fogorvosnál meg kaptam egy komoly vírusfertőzést, amit ugye ennyire az elején nem lehet semmivel gyógyítani, szóval három hétig láz-hőemelkedéssel kínlódtam… majd hazajöttünk, és jött az első ultrahang.. ahol a nőgyógyász közölte, hogy valószínű nem él a magzat és sorry…

menjünk vissza következő héten, vagy ha közben tényleg elment a baba és akkor megbeszéljük a csúnya részleteket…

Visszamentünk, készülünk a legrosszabbra, amikor megláttuk a monitoron, hogy a kis alien szíve

dobog ezerrel:)

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ… kiderült, hogy a nők kicsi részénél előfordul akár kéthetes (nekem is ez van) késés is… Amin mééééég meglepődtem, hogy nem onnan számolják a terhességet, amikor papa ügyes volt, hanem a nők ciklusa definiálja. Bocs srácok.

Ekkor hazamentünk és ott lehettem Luigi esküvőjén.. nem mondom nem sírtam nah:)

 Ekkor örülés itthon, majd
 a korom miatt beutaltak egy úgynevezett kombinációs tesztre, aminek a vérvizsgálatán kiderült, hogy 1:2höz az esélye, hogy down szindrómás a baba.  A baba tökéletesen nézett ki, de mondták, hogy a fizikai eltéréssel születő babák 25%ról a legszuperebb UH (ultrahang) sem deríti ki, hogy baj van velük. Ekkor tanácskoztunk egy óriásit és elmentünk egy magzatvízvétel tesztre… ez úgy néz ki, hogy a nőci hasába beledöfnek egy 20 cm-es tűt és vesznek vizet és utána pár nap múlva kiderítik, hogy van-e baj, nos, nekem az előbb már említett két hetes csúszás miatt először korán akartak mintát venni, ami 5 szúrás 0 siker kombót eredményezett. Ismét egy hét várakozás és döfés… két nap múlva eredmény: egészséges NathalieJ

Mivel ez a vizsgálat vetélést okozhat feküdnöm kellett, de ez volt…

Fizikailag-energialiag szuperül vagyok, Norbi a legjobbfej apuka lesz, és végre relax….

DSC03699.JPG

a Holland szülési rendszer tökmás mint otthon, de erről később, meg arról is milyenek ezek a hónapok… meg milyen utazgatni terhesen, milyen volt megmutatni Párizst Norbinak és Szösszel és Diával sétálni a bícsen és, hogy megyünk haza szeptemberben

ide a végére egy facebook bejegyzést tartogatok… amikor először elolvastam kicsit elpityeredtem… ezt nem mondom Norbinak, de azóta is elolvastam néhányszor és mindig ez volt a reakcióm( és nem azért mert terhes vagyok)

és azóta megtudtuk Norbi nyelvvizsgája is sikerült…

Nem vagyunk gazdagok, nincsenek millióink a bankban, de annyira boldog vagyok, és úgy érzem csitrillióim vannak a privát Norbibankomban…

„Végre itt a holland nyár!! Tűz ezerrel a nap, semmi szél, csicseregnek a madarak, mindenhol megteltek a kiülős placcok, mindenki mosolyog, az utcán, a boltban vadidegen emberek köszönnek rám és mondják h ugye milyen szép napunk van ma és kellemes nyaralást/napot/hétvégét kívánnak.. (lol)

Van egy gyönyörű és okos feleségem, karácsonyra lesz egy gyönyörű és okos kislányom, a pókerben upswingben vagyok, az önkéntes munkát a mai nappal letudtam mert indul a kiscsókáknak a nyári szünet, hamarosan pedig indulunk mi is a beachre napfürcsizni + enni, sörözni, megmártózni a tengerben és dögleni a homokos parton.. asszem boldog vagyok!” (Nemes Norbi)

 

 DSC03572.JPG


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr345428150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása