HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

Hágai szösszenetek..

2012.04.16. 17:40 NorbNor

 

HUH, jó rég írtam, gondoltam ideje befrissíteni mi a helyzet.

szal akkor röviden: Itt a tavasz dagad a f*sz!! eheh

najó, kicsit komolyabban.

most jókedvemben vagyok ezért pár szösszenettel gondoltam bejelentkezni, semmi extra csak csapongani fogok ide-oda h éppen mi jutott éppen most az eszembe. na vágjunk is bele:

Póker

áhh, ezt inkább hagyjuk..

Krisnások

Na, éppen jöttem haza a villamossal és azon gondolkodtam h egy nagyon jó dolog van abban ha az ember nem beszél hollandul itt hollandiában.. na.. az pedig az kérem h ha a városban odajön hozzád egy szórólaposztó, vagy marketinges, vagy vmi ügynök vagy vmi krisnás vagy vki mittudoménki és leszólít, akkor azt simán elküldheted magyarul a picsába és itt azonnal levágják h ez azt jelenti ha hagyjanak békibe..:-DD míg ugye otthon ha leszólítottak akkor hiába magyaráztam nekik h nem adakozom most, meg nem érdekel a "csakötperces" kérdőívük és húzzanak a rákba, folyamatosan tovább nyaggattak.. itt meg elég annyi h ájdontspíkdacccs  és már húznak is el a sunyiba h ohhszorri end hevanájszdéj szőr és ennyi:-DD

Nyelvsuli

nos elkezdtem tanulni hollandul, vagy fogalmazzunk precízebben: voltam az első órán:-DD

minden fasza, marha jó a tanár, legalábbis nagyon szimpi nekem és jól magyaráz. a másik nagy plussz h csak 4en vagyunk, abból is az egyik madár nem jött el így 3an voltunk az első órán:-) ez marha jó így tisztára mintha privát órát vettem volna nem csoportfoglalkozást..

nos a másik két madár az pontosabban csaj:-) az egyik vágottszemű csajszi és tajvani.. kis okostojás kinézete van okosszeműveggel meg átlag japcsi fejjel (én kb minden vágottszeműt japcsinak hívok az egyszerűsítés kedvéért:-)), mondjuk ő legalább értelmesnek néz ki ill. amennyire le tudtam venni értelmes is.. sztem itt tanulhat hágában.

a másik csaj meg dán. nah ez a dán csaj viszont egyszerű mint a faék.. a kinézete is olyan h ..... áhh hagyjuk inkább:-)) mellette meg buta is mint a föld, jah a szájában meg van egy bazi piercing de olyan h féloldalt az ajkán megy keresztül mint egy karikafülbevaló.. mondjuk én bírom a piercinget csajokon ha az "gusztusos" pl. orr, nyelv, ajak középen , köldök stb.. vagy maga a csaj gusztusos:-)) nemtom, de ezen a csajon vmi kurva ocsmányul néz ki.. nah mindegy

jah még annyi h  bemutatkozásnál mindenki elmondta honnan jött stb, a dán csajnak meg kiderült h  fingja nincs róla hol van magyarország, pffff , egyszerűen nem értette milyen egy állatfaj az a "Hungary" pfffffff 

ill. ez még nem lenne baj, leszarom, hiszen nem vagyunk egy usa, de mikor a tanár kérésére elkezdtem sorolni h az üsző dán beazonosíthassa fejben kb. hol lehet Mo. és h milyen országok vesznek körül minket, akkor a birka csajnak pl. ausztria is kínai volt és utána sem tudta elhelyezni h hol van közép-európa.. nah erről ennyit. azt már meg sem említem h a 0.01 es beszédfeladat h "én vagyok ....xy"  már majdnem megoldhatatlan feladat elé állította.. húbazmeg, nem tudom ez honnan a rákból keveredett ide de nagyonegyszerű teremtés..

Pékség

azt bírom itt hollandiában h minden sétálóutcában van 2-3 pékség, ami egyben kávézó is, meg reggelizőhely is. nah éppen ezen is gondolkoztam h mi a ráknak van külön pékségre szükség mikor a noname abc-ben is van vagy 10 féle kenyér zsemle stb.. ezek meg annyival többek h még van plusz 10 féle kenyér.. lol 

ugyanez az alkoholos boltokkal. minden áruház mellett van egy "alkoholos bolt" ahol ugyanazt a 20 féle piát lehet kapni mint az abc-ben plusz még 51 féle égetett szeszt.. úgy látszik itt ez a menő h kell "kiegészítő" bolt ha nem tudod megvenni az abc-ben a 25 éves szkoccs viszkidet mert ott csak a noname dzsimbim meg dzsonnivókert nyomatják, ilyenkor odébbmész eggyel és bevásárolhatsz:-))

ugyanez kenyérben , ha nem jó a közepesen barna, hántolt, 20magvas, lisztérzékenyek is nyugodtanehetik bazeg, faszaroppanos bagett, akkor fogod és bemész eggyel odébb a pékségbe és veszel magadnak 25 magvas mégextraroppanossabb bagettet.. :-)

BKV

na ez a pillanat is eljött. megyek a villamoson és jöttek a kallerek igazoltatni h mi a pálya kicsirigó?? vagyis h van-e jegyem:-)) már régóta kiváncsi voltam h megy ez. tiszta király. nah itt ugye alapból csipkártyával utazik az ember, és km arányosan vonja le a lóvét a csipkártyáról a rendszer, amivel felszálláskor becsekkolsz (vagy veszel jegyet a sofőrtől de az megadrága mert kizárólag a teljes útra szól A-tól Z-ig hiába csak két megállót mész)

szal jöttek a kallerek, mindig kb 4-5 en vannak és abból min. 2 security-s arc, és kinézetre is olyan h nincs nagyon kedved belékötni, szal semmi extra csak kéri a kártyát h mutasd és odarakja egy kis "zsebszámológéphez" ami leolvassa nála h érvényesítve van-e ill. van e rajta elég lóvé a leszállásig.. sajnos mindenkinek volt érvényes jegye (kártyája) így nem tudtam lefigyelni milyen mikor elkapnak vkit. badbeat.. :-(((

nade ekkor!!

előttem felszállt egy 80+ éves papper és odamentek hozzá h mutassa a kártyát, a papper meg elkezdett hümmögni h hoppábocsi de ezerszorri mert totál "elfelejtette" érvényesíteni felszálláskor.. lol. én már dörzsöltem a kezem h na papper itt most véged lesz bazeg mint a botnak, ezek itt megesznek.-) magyarul: nem lyukasztottunk kisköcsi:-)) végedvan!

erre a kaller fogta és odakísérte a villamoson az ajtóhoz és megkérte h akkor no problem de most legyen szíves érvényesítse és jó utat kívánt.. ÁÁÁÁÁÁÁ, EZMIIII?? WATTAFAKA??,

áááááh, bazmeg,

nyüzgék ezek a hollandok... egy jó kis lebaszósdi-lökdösősdi-büntetősdi stb. eksön helyett még le sem szállították vazeg, meg ahelyett h körbeállták volna és lebasszák, mint a pengősmalacot még vigyorogva jó utat kíván bazzeg a TUTISTA UTAZÁSCSALÓNAK:-), áhh hát ennyi,  nagyszar, azt hittem látok vmi jó kis balhét erre meg pfff

papper persze tuti nem elfelejtette hanem sztem csak marha rutinos volt, a kis hamis a holland kallert még lehet h átveri de engem, mint "sokilyetlátott" magyart persze nem tudott beetetni a kitalált fals sztorijával, elfelejtette napersze pff.. átláttam rajta:-)), nameg az is tuti h közelebb már én is lehet elfelejtek becsekkolni:-DDD

napá

norbi

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr14455033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása