HTML

NorbNor go Holland

Nóri és Norbi elindulnak a nagyvilágba és meghódítják Hollandiát...

Friss topikok

Címkék

amolyan az is az is

2012.05.09. 21:24 NorbNor

Hahó

most gyorsan itt a következő post, de van miről írni...:) először is szolgálati közlemény Pepének: ez a hsdaksjhdf edzésonline folyamatosan lefagy amikor mentenék, sokat nem próbálkoztam, de most nem az én hibám:)

szolgálati közlemény kettő: a szeptemberi Coldplay koncertre a jegyek elfogytak csak backstage-be van hely 200 euroért:)

A héten sok dolog történt,

ma voltunk a konzulátuson,elintéztük, hogy már nincs állandó lakcímünk otthon, csak ideiglenes. Volt ott egy másik magyar nő ügyintézni, aki megkérdezte, hogy mi is a World Forum felé megyünk-e(villamosmegálló) erre mi, hogy igen, erre megkérdezte, hogy elvinnénk-e... néztünk rá szerintem hülyén, majd miután közöltük vele, hogy gyalog vagyunk köszönés nélkül elrohant..

jön az egyik kedves kolléganőm szombaton és ezzel meg is indul nálunk a hivatalos beutaztatás Hollandiába:).. vele kezdődik és anyuékkal folytatódik a jövő hét második felében, majd egy kedves Norbi érkezik egy laza couchsurfingre:)) majd unokaöcsém és még remélem alakul a dolog, bár a nyár az elég zizinek tűnik:)

ugye költözünk lassan az új kecóba, amit már klasszul meg is terveztünk, remélem minden úgy is alakul:)

3 napunk van paralel futni a két lakásban június elején, így én ott takarítok, amíg Norbi cuccol át az ideiglenesen bérelt autóval, amit a cég biztosít, majd utána megyünk haza (igen, kérem mindenki akit érdekel írja be a kalendáriumba) július 19-27 között, ami azt jelenti, hogy 19én éjfékor érkezünk, Luigi befogadott minket, így nem kell szállodában dekkolni(anyunak elég kicsi a lakása:)) 23-án meg Norbi elindul vidékre az anyukájához, én meg megyek utána, ha elintéztem a hivatalos dolgaim este.

új kecó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

maaaaaajd, hazajövünk és után egy héttel dobbantunk ideeee(ld lejjebb:)), nos tavaly a projekt miatt, ami miatt itt lehetünk nem tudtunk elmenni pihenni, szóval a két évvel ezelőtti kéthetes( zseniális, de távoli) pécsi nyaralás után már nagyon vágyom erre. a szülinapom itt fogom ünnepelni és most elrejtem a sorok között, hátha Norbi olvassa, hogy remélem valami óriási meglepetés fog majd várni ott augusztus 5én(ha gondoljátok adhattok neki titokban tippeket:))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez Törökországban van, Kumköyben, a hollandok nagyon durván értékelik azt ahol voltak és ez 10ből 9,2-t kapott majd 420 szavazatból. Már voltunk egyszer Törökországban, egy másik részen, nagyon élveztük, szóval reméljük ez a 10 nap is klasszul fog elsülni.

legyetek jók és mint mindig, ha erre jártok, ugorjatok be (Pool: hollandul wij heten jullie welkom, azaz üdvözlünk Benneteket:))

Nóri

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://denhaag.blog.hu/api/trackback/id/tr954499185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aiiaiiyo 2012.05.11. 17:12:27

19-23-ig karcolj már be egy babanéző kirándulást errefelé pls (c:

NorbNor 2012.05.11. 22:22:08

@Aiiaiiyo: hiszen megegyeztünk:) jelentem be van:) egyben? jól vagy?:)

Aiiaiiyo 2012.05.13. 09:31:28

@NorbNor: helyes-helyes! megvagyok, május 24-én válunk el, addig már féllábon is! (c: puszi!
süti beállítások módosítása